domingo, 19 de abril de 2020

Luns, 20 de abril

Traballamos.


 MATEMÁTICAS

Ejercicios páginas 158 y 159

En el número 14 no hay que tener necesariamenta una calculadora en casa, sólo hay que multiplicar.

VALORES

Observa a imaxe.


 Que están facendo? Cres que están cooperando?

LINGUA GALEGA

Páxina 175

NATURAIS

Páxina 72

Lede o texto  e facede as actividades 4 e 5



Póñovos aqui as historias que me ides enviando. Encántanme.👏👏👏





     
          






























































Xenial tamén o conto de Carmela. Noraboa polo traballo. Clica encima para ler.

As lirachiñas e a chuchona

Máis historias xeniais.👏👏👏





















Zaida





















Correximos.

MATEMÁTICAS

Página158

14. Las tablas completas serán: 
Tabla del 6: 0, 6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60.
Tabla del 7: 0, 7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63, 70.

15. El número anterior y posterior será:
508 - 509 - 510
689 - 690 - 691
899 - 900 - 901
700 - 701 - 702
299 - 300 - 301
629 - 630 - 631

16. Los resultados de los problemas son:
4 x 6 = 24 botellas.
hay 24 botellas.
7 x 3 = 21 ruedas.
Hay 21 ruedas.
6 x 5 = 30 euros.
Son 30 euros.
6 x 6 = 42 tomates.
Hay 42 tomates.

17. Las soluciones son:
8 + 2 = 10              80 + 20 = 100               480 + 20 = 500      
6 + 4 = 10              60 + 40 = 100               760 + 40 = 800
4 + 6 = 10              40 + 60 = 100               340 + 60 = 400
7 +`3 = 10              30 + 70 = 100               225 + 375 = 600

Cálculo mental. 160, 190, 280, 270, 350, 290.

VALORES

 Están facendo un crebacabezas. Si, están cooperando porque están facendo algo xuntos e xuntas para conseguir un mesmo resultado.

LINGUA GALEGA

Páxina 175

11. Resposta persoal. A modo de exemplo.
Sempre me gustou tocar o tambor.
O mes de novembro é importante na familia porque hai moitos aniversarios.
Teño que lembrar levar a grampadora á clase.
O cambio de temperatura fixo que collera un arrefriado.

12. Separa as sílabas e...
Ra- paz            ven-tá             pas-pa-llás            nin.- gún            pa-pel            a-zul
es-per-ta-dor          da-quel          ab-do-mi-nal          pal-mei-ral          car-ta-fol
bal-cón          cla-vel          trian-gu-lar           fu-nil

NATURAIS

Páxina 72

4. O texto completo é:
Cando xutamos unha pelota, facemos forza para desprazar o  balón. Ao pasar o balón a un compañeiro, ou ao tirar á porta, dámoslle unha patada á pelota. Para desprazar a pelota, é necesario o movemento do pé.

5. As relacións correctas son:
Facer forza contra algo para movelo → empurrar.
Faces forza para atraer cara a si → tirar.



No hay comentarios:

Publicar un comentario